CORESPONDENȚĂ ȘI PETIȚIILE DEPUSE LA PRIMĂRIA CHIȘINĂU DE CETĂȚENI VOR FI GESTIONATE PRIN PLATFORMELE INFORMAȚIONALE E-MANAGEMENT ȘI E-PETIȚIILE
Mar 28, 2022
Primăria municipiului Chișinău informează că de luni, 28 martie 2022, corespondența oficială și petițiile depuse de cetățeni vor fi gestionate prin platformele informaționale e-Management și e-Petiții, sistem de examinare a petiției în format electronic fără hârtie.
Totodată, e de menționat că în cadrul Primăriei Chișinău s-a deschis Ghișeul Unic, unde sunt deservite persoanele fizice și cele juridice. La același ghișeu pot fi depuse cereri pentru obținerea actelor permisive în domeniul construcțiilor (care sunt perfectate de Direcția generală arhitectură, urbanism și relații funciare), după care vor fi recepționate tot aici.
Primarul General, Ion Ceban, a vizitat astăzi centrul informațional unde angajații municipalității au început să deservească primii cetățeni. Edilul capitalei s-a asigurat că totul funcționează la parametrii necesari în cadrul Ghișeului Unic și le-a urat succes funcționarilor responsabili de gestionarea documentației.
„Pe parcurs va fi posibil de integrat și un alt sistem electronic „e-Arhiva", care va include istoricul funcționalității primelor 2 platforme:e-Management și e-Petiții", a conchis Ion Ceban.
E de menționat că odată cu lansarea platformelor e-Management și e-Petiții, munca angajaților de profil va fi mai bine organizată, respectiv, serviciile prestate către populație vor fi mai calitative. Personalul care implementează sistemele menționate a fost instruit de către Î. S. Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) și I. P. Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică (STISC).
Timp de 6 luni, activitățile pe platformele e-management și e-Petiții vor fi în stadiu de testare.
Direcţia Relaţii Publice și Buget Civil
Primăria mun. Chişinău