CUM SĂ ALEGI UN SERVICE CENTRU CALIFICAT ÎN REPARAȚIA LĂPTOPURILOR, DUPĂ PĂREREA UNUI MEȘTER CU EXPERIENȚA VASTĂ DE LUCRU ÎN ACEST DOMENIU
Apr 05, 2023
Cum să alegi un service centru calificat în reparatia laptopurilor, după părerea unui meșter cu experiența vastă de lucru în acest domeniu.
Majoritatea centrelor de deservire din Chișinău - sunt companii tinere cu meșteri nu foarte bine pregatiti, care efectuează în mare parte doar reparații modulare, precum (inlocuire matrice, inlocuire tastatura, sau bloc de alimentare).
Centre de deservire care vă pot propune o reparație calitativă a plăcii de baza a laptopului, sunt foarte puține.
Asemenea companii de obicei transmit unor persoane terte dispozitivul dvs pentru efectuarea acestor reparații, sau preiau sume mari pentru diagnosticarea aparatului dvs, după care vă propune un preț ireal pentru restabilire ceea ce vă supune să refuzați în reparație.
Cel mai des intalnit fenomen în chișinău sunt companiile care prestează în mare parte servicii de IT/Programare, care nu au nimic în comun cu reparatia propriu-zisa a tehnicii. Cea mai rea idee ar fi sa transmiteti acestora tehnica dvs care are o defecțiune hardware, deoarece aceștia au experiența doar in ceea ce tine de sistema si programe de soft.
O alta categorie a service centrelor des intalnite, sunt cele care le putem întâlni într-o oarecare subterană, scopul de baza a acestora este de a primi banii ușor, si fără bătăi de cap, prin intermediul reparațiilor precum (inlocuirea ecranului, bateriei, blocului de alimentare, tastaturii). Aceștia pot lua în reparații și dispozitive cu o defecțiune mai complexă, ce necesita diagnosticare, doar cu scopul de a primi bani pentru aceasta, prin urmare vor evita efectuarea diagnosticii, găsind careva scuze și motive.
Dar sunt și cazuri mai puțin negative, de exemplu este foarte des intalnit fenomenul de “încălzire” a cipului video, în loc de înlocuirea acestuia, ceea ce-l va ajuta, să lucreze maxim 3 luni.
Este o idee foarte rea să duceți tehnica dvs la un service “lângă casă”, deoarece aceasta vă va ajuta doar să aruncați banii dvs în gol, pe langa aceasta, foarte des se întâlnesc cazuri după asemenea service centre, unde sau a fost agravata situatia initiala, sau au fost preluate/inlocuite piesele dvs cu unele de o calitate inferioară, ceea ce din păcate am intalnit foarte des.
După vizita unui asemenea service, reparațiile ulterioare vor fi mai costisitoare, chiar dacă v-ați adresat la un service cu o reputatie buna.
A treia categorie - la prima vedere este formata din specialisti calificati, care pot efectua servicii de restabilire a plăcii de baza, sau a altor componente ce necesita sudarea microelementelor, sloturilor, micro schemelor punții de sud și punții de nord.
Dar sunt cazuri triste, in care se evita inlocuirea cipului, se efectuează încălzirea acestuia (rebol) .
Reparații complexe a plăcii, de exemplu după pătrunderea lichidului, aceștia nu pot efectua, si din acest motiv dvs, în rol de client sunteți foarte retinuti în timp, veți auzi foarte multe scuze și motive din care nu este posibil de respectat termenii, sau veti primi aparatul fără reparatii, și chiar fără urme de efectuarea diagnosticii.
Da, centre de deservire a tehnicii care să fie cu adevărat dotate cu meșteri calificați, sunt foarte puține, și se cere întrebarea:Cum să deosebim un service cu adevărat calitativ, de un pseudo service?
Nu mergeți la cel mai apropiat service centru “de lângă casă”, sau în subterană. Căutați centrul de deservire după recenzii din internet.
Va fi necesar să explorati site-ul web a companiei, - acolo deobicei sunt plasate toate tipurile de reparatii care pot fi efectuate pe placa de baza.
Daca veti vedea formulari neclare, sau “inlocuire placă”, puteti să inchideti site-ul.
Cu cat mai mutle detalii tehnice sunt indicate, cu atat e mai bine:in price list trebuie să fie indicat pretul petnru restabilirea liniilor de alimentare, sudarea puntilor, cipurilor, reprogramare BIOS cu ajutorul programatorului.
Diagnosticarea trebuie sa fie gratuita, daca se cere bani pentru diagnsoitcarea, aceasta nu este unul din cele mai bune specifice a unui service centru. Asemenea mesteri nu planificau să repare laptopului dvs, dar doar să primeasca bani pentru “diagnosticarea” acestuia.
Diagnosticarea trebuie să fie efectuata cu prezenta dvs in decurs de 30 minute. Marea majoritate a defectiunilor laptopurilor sunt tipice. Dacă mesterul are cu adevarat experienta, va putea să depisteze problema după model si simptome.
Laptopurile care au primit defectiuni in urma contactului cu lichid, loviturilor, caderi de tensiune, necesita o diagnosticare mai mintioasa a plăcii de baza si a tuturor componentelor.
Dezasamblarea laptopului de obicei necesita 15 minute. In asa mod, ajungand la placa de baza, mesterul va putea sa inteleaga care sunt defectiunile. In timpul diagnositcii, insistati să fie arătate toate sectoarele defectate, dacă le-a depistat.
Aflati cu ce aparate de diagnosticare/reparatie este dotată compania la care v-ati adresat.
Trebuie să fie oblogatoriu (sunt enumerate niste chestii pentru rep).
Memorati faptul că toate centrele de deservire care repară in masă tehnica la nivel profesional, au o mare parte de cipuri si piese pentru reparatii pe loc.
Dacă primiti informatii precum că va fi necesar sa asteptati piesele cateva saptamani, aceasta ar trebui să vă puna pe ganduri. intr-un service centru care se bazeaza pe comfortul clientului, trebuie să fie piese de schimb in stoc, plăci de baza de pe care se pot lua microelemente la schimb pentru dispozitivul dvs, cu exceptia cipurilor la cartela video, acestea trebuie sa fie noi.
Nu vă rusinati să cereti prezentarea locului de muncă a mesterului care se va ocupa de tehnica dvs. Garantia in urma reparatiei trebuie sa fie nu mai putin de 3 luni, dar cel mai bine, daca va fi de 6 luni.
Dacă in urma efectuarii reparatiei, ati primit garantie o saptamana, - reparatia efectuata nu reprezinta calitate, ci doar grabă si lipsă de experienta.
Dacă ati fost informat referitor la defectiune, nu vă rusinati să intrebati ce piesă anume este defectata (numărul de serie, denumirea), asta vă va ajuta să vă asigurati că nu sunteti mintit.
Diagnosticile din categoria:Placa e defectata, a iesit din functiune cipsetul, - sunt niste minciuni.
Dacă laptopul dvs a avut contact cu lichide, si vă este spus in urma diagnosticării că este necesar să fie inlocuita puntea, aceasta ar fi trebuit să provoace unele semne de intrebare.
Dupa inlocuirea elementelor de pe placa, cereti să fie aratate cele vechi, pentru a vă asigura că totul este discret.
Dacă dvs in urma diagnosticării ati dat acordul la reparatie, si serviciul nu a fost indeplinit, dvs nu sunteti obligat nici intr-un caz să efectuati achitarea pentru diagnosticare, aceasta inseamna că diagnositca nu a fost făcută corect.
Verificati cum funcționează dispozitivul dvs după repararea/diagnosticarea in asemenea centre de deservire, si daca nu a devenit mai rau din punct de vedere a functionalitatii.
În fine dacă aveți nevoie de reparatia laptopului sau reparatia telefonului incercati sa va adresati la compania Arron.md